HEEFT U EEN KLACHT?

BESPARE Klachtenprocedure

 

Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Een klacht zien wij als een signaal om onszelf te verbeteren, scherper te zijn op onze werkprocessen en klantencontact momenten. Wij zullen uiteraard naar uw klacht luisteren en naar behoren reageren. U kunt uw klacht mailen naar klantenservice@bespare.nl

 

Of u kunt uw brief per post sturen naar:

BESPARE - Prana Nederland BV (BESPARE is een handelsnaam van Prana Nederland B.V.)

Haarlemmerstraatweg 79

1165 MK Halfweg

BESPARE heeft haar klachtenprocedure schriftelijk vastgesteld. 

Deze wordt hieronder beschreven.

 

  • Bij ontvangst van uw mailbericht, uw klacht, wordt op de dag van binnenkomst van deze klacht de volgende acties ondernomen:

    • Uw mail wordt geregistreerd in ons systeem.

    • Uw mail wordt bij de afdeling compliance neergelegd en samen met de directie besproken.

    • U ontvangt dezelfde dag per post of per mail een bevestiging van ontvangst van de klacht.

    • Er wordt een klachtendossier aangemaakt.

 

  • Verdere procedure:

    • Uw klacht wordt in behandeling genomen. 

    • Binnen 10 werkdagen ontvangt u inhoudelijk antwoord op de klacht. 

    • Uw mail wordt namens de directie verstuurd.

    • Indien de oplossing niet bevredigend is, kunt u de klacht indienen bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SCG). De SCG is het onafhankelijk instituut voor de geschillen binnen de consumenten branche.